-
Regulamin
Postanowienia Ogólne
Sklep internetowy działający pod adresem blokebo.pl prowadzony przez
BLOKEBO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZAIALNOŚCIĄ
z siedzibą w Warszawie przy ulicy Długiej 29,
00-238 Warszawa.
Wpisany do KRS (krajowego rejestru sądowego) prowadzonego
przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie XII Wydział Gospodarczy KRS
00-454 Warszawa ul. Czerniakowska 100
pod numerem KRS 0001069531, z kapitałem zakładowym 6.000,00zł
numer NIP: 5252980495, REGON: 526961040
nazywany poniżej sklepem internetowym.
Oświadcza iż do prawidłowego działania sklepu wymagane jest:
- Internet Explorer w wersji 9 lub nowszej z włączoną obsługą ActiveX, JavaScript i cookies
- Mozilla Firefox w wersji 3.8 lub nowszej z włączoną obsługą JavaScript i cookies
- Google Chrome w wersji 4.0 lub nowszej z włączoną obsługą JavaScript i cookies
- Safari w wersji 5.1 lub nowszej z włączoną obsługą JavaScript i cookies
- Minimalna rozdzielczość ekranu 1024x768 pikseli
- W przypadku wyrażenia zgody na otrzymywanie faktury elektronicznej wymagane jest oprogramowanie umożliwiające otwarcie plików PDF
Wszystkie informacje zawarte na stronie sklepu internetowego odnoszące się do produktów łącznie z cenami nie stanowią oferty w rozumieniu art. 66 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964r. Kodeks Cywilny (t.j. Dz.U. z 2023r . poz. 1610 ze cm.) lecz stanowią propozycje zawarcia umowy, w myśl art. 71 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964r. Kodeks Cywilny (tj. Dz.U. z 2023r. poz.1610, ze zm.) klient wysyłający propozycje zawarcia umowy składa ofertę kupna i dostawy Wskazanego Towaru za cenne i na warunkach określonych w opisie produktu
Podmiotem świadczącym obsługę płatności online jest Autopay S.A. zwanym dalej operatorem płatności
Definicje
- Klient- osoba fizyczna posiadająca pełna zdolność do czynności prawnych lub osoba prawna jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej, której na podstawie ustawy jest przyznana osobowość prawna. Jest osobą zawierającą ze sklepem internetowym umowę na odległość lub na rzecz, która zgodnie z regulaminem i przepisami prawa usługi mogące być świadczone drogą elektroniczną, w przypadku Klienta nie będącego osobą fizyczną domniemane jest iż osoba składająca zamówienie jest reprezentantem lub przedstawicielem w świetle obowiązującego prawa.
- Konsument- podmiot/osoba fizyczna dokonująca z przedsiębiorca czynności prawnej
- Przedsiębiorca indywidualny -osoba fizyczna zawierająca umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści umowy wynika że nie posiada ona dla osoby fizycznej charakteru zawodowego lub przedmiotu wykonywanej działalności gospodarczej na podstawie przepisów Centralnej Ewidencji i Informacji o działalności Gospodarczej
- Umowa sprzedaży na odległość- umowa sprzedaży towaru /świadczenia usług zawierana za pośrednictwem sklepu internetowego
- Towar/Produkt- rzecz ruchoma która klient może nabyć na podstawie umowy sprzedaży na odległość, bez wad prawnych i jakościowych oraz fizycznych zgodna ze stanem opisem, w wyjątkowych przypadkach mogą być oferowane przedmioty używane/ po zwrocie bądź serwisowane z zaznaczonym wyraźnie stanem w opisie.
- Ceny – wszystkie ceny są podane w PLN są to ceny brutto zawierające wszystkie opłaty, cła, podatki. Ceny mogą się różnić dla poszczególnych klientów ze względu na rabaty. Podane ceny towarów nie zawierają kosztu dostawy, który zależy od sposoby dostawy oraz gabarytów produktu.
- Sprzedawca- Podmiot nazywany sklepem internetowym tj. BLOKEBO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZAIALNOŚCIĄ z siedzibą w Warszawie przy ulicy Długiej 29, 00-238 Warszawa. Wpisany do KRS (krajowego rejestru sądowego) prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie XII Wydział Gospodarczy KRS 00-454 Warszawa ul. Czerniakowska 100 pod numerem KRS 0001069531, z kapitałem zakładowym 6.000,00zł numer NIP: 5252980495, REGON: 526961040
- Dane Osobowe- dane osobowe w rozumieniu dane osobowe w rozumieniu art. 4 pkt 1 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1, z późn. zm.) których administratorem jest sklep internetowy, i mogą być przekazywane do przetwarzania podmiotom trzecim na rzecz realizacji zamówienia/usługi zleconej przez klienta
- Konto- zbiór danych indywidualnych dla klienta dotyczących jego zamówień i zawieranych umów, umożliwia szybsze realizacje zamówień oraz naliczanie rabatów, przechowywany w sklepie internetowym z zastrzeżeniem przekazywania danych podmiotom 3 na rzecz realizacji umów/zamówień składanych przez klienta
- Oświadczenie o odstąpieniu od umowy- forma oświadczenia dostępna w załączniku o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość
- Treści- zawartość pochodząca i wytworzona przez sklep internetowy na rzecz obsługi sklepu internetowego niezależnie od form charakteru sposobu zapisu i przetwarzania
- Zakup bez rejestracji konta- usługa umożliwiająca zakup w sklepie internetowym bez konieczności rejestracji konta w sklepie internetowym umożlwiający zawarcie umowy na odległość oraz modyfikacje ceny poprzez kupony rabatowe.
- Rodzaje i zakresy usług świadczonych przez sklep:
- Zawieranie umów sprzedaży online
- Prowadzenie konta klienta
- Przesyłanie wiadomości email
- Przesyłanie wiadomości sms
- Newsletter
- Dodawanie opinii komentarzy i ocen w transakcjach klienta
- Potwierdzanie zamówienia i wysyłanie potwierdzenia za pomocą wiadomości email
- Kontakt telefoniczny w sprawie zamówień
Przyjmowanie zamówień do realizacji
Warunkiem korzystania ze sklepu jest zapoznanie się i akceptacja poniższego regulaminu, składając zamówienie klient oświadcza że zapoznał się i akceptuje treść regulaminu.
Jeżeli klient zezwolił na przetwarzanie plików cookie’s oferty ,mogą być dopasowywane do jego profilu aktywności, w przypadku braku zezwolenia na przetwarzanie plików, oferty są dopasowywane na podstawie modelu sprzedaży sklepu.
Sklep internetowy stosuje indywidualne dopasowywanie cen do profilów klientów
Podana w zamówieniu cena jest ceną całkowitą zawierającą podatek, której klient zobowiązuje się zapłacić innymi słowy jest to cena brutto
Jeżeli Konsument zobowiązany będzie do płatności wykraczającej poza uzgodnioną cenę, sklep internetowy niezwłocznie poinformuje konsumenta o tym fakcie wyjaśniając różnice ceny. Obciążenie konsumenta dodatkowymi kosztami nastąpi tylko i wyłącznie po uzyskaniu wyraźnej zgody konsumenta.
W przypadku wprowadzenia promocji sklep internetowy informuje o najniższej cenie produktu z ostatnich 30 dni, jeżeli produkt jest w sprzedaży krócej niż 30 dni cena przed promocją to najniższa cena od dnia wprowadzenia produktu do sprzedaży.
Zamówienie produktu realizuje się poprzez dodanie produktu do koszyka a następnie z poziomu koszyka znajdującego się w zakładce sklepu wypełnienie formularza zamówienia, w tym wyboru formy dostawy i formy płatności potwierdzenie akceptacji i zapoznanie się z regulaminem. Najpóźniej w dniu akceptacji zamówienia sklep informuje klienta o możliwych formach płatności. W przypadku płatności przez bramki tzn przelewy błyskawiczne/płatność kartą dane karty klienta nie są zapisywane w sklepie internetowym ,a u operatora płatności jako ciąg znaków generowanych. Klient zobowiązany jest do opłaty zaakceptowanego zamówienia w ciągu 24h
Czas realizacji zamówienia jest liczony od momentu uzyskania pozytywnej autoryzacji płatności.
Po otrzymaniu przez klienta potwierdzenia złożonego zamówienia rozpoczyna się proces realizacji umowy przez sklep internetowy
- W przypadku zamówienia płatnego przy odbiorze maksymalnie do następnego dnia roboczego
- W przypadku zamówienia przedpłaconego niezwłocznie po otrzymaniu potwierdzania płatności
Zamówienia są realizowane tylko w dni robocze w godzinach pracy sklepu tzn. od poniedziałku do piątku od 8 do 20, zamówienia złożone w soboty , niedziele, święta lub poza godzinami pracy sklepu będą rozpatrywane następnego dnia roboczego.
Klient otrzymujący potwierdzenie o przyjęciu zamówienia powinno być rozumiane jako akceptacja oferty zakupu składanej przez klienta.
Z racji prowadzenia przez sklep internetowy tylko sprzedaży wysyłkowej dokumentacja zamówień jest prowadzona wyłącznie fakturami w tym imiennymi na osobę indywidualną.
Dostępnymi formami komunikacji ze sklepem jest
E-mail: kontakt@blokebo.pl
Adres korespondencyjny: Blokebo ulica Długa 29, 00-238 Warszawa
Telefon: 796122930
Formularz kontaktowy zamieszczony na stronie blokebo.pl
Reklamacje oraz odstąpienia od umowy mogą być zgłaszane na powyższe formy komunikacji ze sklepem.
Zgłoszenia powinny zawierać
- Dane osoby: (imię nazwisko adres korespondencyjny, adres email ,numer telefonu kontaktowego)
- Wskazanie przyczyny reklamacji w przypadku odstąpienia od umowy wskazaniem przyczyny może być brak podania przyczyny
- Numer zamówienia
- Preferowany oryginał lub kopia dowodu zakupu faktura nr przelewu choć nie jest niezbędny przyspieszy obsługę zgłoszenia
Sprzedawca weryfikuje autentyczność recenzji wystawionych przez klientów za pomocą administratora sklepu internetowe oraz nie zamieszcza fałszywych lub zniekształconych recenzji lub zawierających wulgaryzmy. Opublikowane są recenzje pozytywne i negatywne
W przypadku gdy nie dojdzie do odbioru zamówionego towaru przez klienta lub braku opłaty zaakceptowanego zamówienia, sklep internetowy może odstąpić od umowy przez złożenie klientowi oświadczenia woli o odstąpieniu w takim przypadku zamówienie będzie uważane za anulowane, w przypadku braku odbioru przesyłki zostaną zwrócone koszty zamówienia pomniejszone o koszty transportu firmy kurierskiej, w przypadku braku opłaty zamówienia nie będą obowiązywać żadne świadczenia a umowa będzie uważana za niezawartą co będzie skutkować anulowaniem zamówienia.
W przypadku niezrealizowania przez sklep internetowy terminie określonym w umowie świadczenia w niej zawartego konsument może odstąpić od umowy sprzedaży zawartej na odległość.
Przed odebraniem przesyłki należy sprawdzić zawartość paczki oraz czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu w przypadku uszkodzenia w przypadku uszkodzenia lub stwierdzenia próby otwarcia należy niezwłocznie skontaktować się ze sklepem internetowym. W razie problemów pytań prosimy o kontakt dostępnymi formami komunikacji ze sklepem.
Dokumentacja zakupów
- Transakcje akceptowane są mailami zawierającymi PDF z akceptacją umowy ze strony sklepu internetowego.
- Do każdej transakcji wystawiana jest Faktura dokumentująca wykonanie umowy między klientem a sklepem internetowym.
- Klient otrzyma fakturę z nim nabywcy wyłącznie jeżeli przy składaniu zamówienia zaznaczy że zakup jest robiony na Firme i poda numer NIP na który ma zostać wystawiona faktura, przesyłanie numeru NIP innymi kanałami lub po akceptacji oferty będzie skutkowało uznaniem przystąpienia klienta do transakcji jako osoba fizyczna. Wyjątkiem są transakcje do których nie została wystawiona jeszcze faktura.
- Zgodnie z przepisami z ustawy z dnia 11 marca 2004 o podatku od towarów i usług Dz. U. 2020.106 Klient akceptuje wystawianie i przesyłanie faktur w tym korygujących w formie elektronicznej zgoda na otrzymywanie faktur w formie elektronicznej jest równoznaczna z rezygnacją z faktur w formie papierowej. Klient może cofnąć zgodę na wysyłanie faktur w formie elektronicznej w ustawieniach konta lub po kontakcie z wsparciem sklepu internetowego
- Po otrzymaniu Towaru przez sprzedawcę w wypadku odstąpienia od umowy sprzedaży na odległość oraz w przypadku zwrotu środków za uznaną reklamacje na adres klienta zostanie wysłana faktura korygująca.
Zakupy w sklepie internetowym
Dokonanie zakupu bez rejestracji
- Do dokonania zakupu bez rejestracji konta konieczne jest:
- Akceptacja regulaminu sklepu internetowego
- Podanie danych niezbędnych do realizacji zamówienia tj. (adres email, numer telefonu, adres wysyłki towaru, imię nazwisko , opcjonalnie NIP w przypadku zakupów przez przedsiębiorcę)
- Klient zapewnia że podane przez niego w formularzu do złożenia informacje są zgodne z prawdą i że zapoznał się z regulaminem sklepu i wypełni akceptuje jego postanowienia
Konto
- Klient uzyskuje dostęp do konta po rejestracji.
- Klient nie może umieszczać w sklepie internetowym ani dostarczać treści i opinii i innych danych o charakterze bezprawnym
- W ramach rejestracji klient podaje dane niezbędne do realizowania zamówienia i zapewnia że dane są podane zgodnie z prawdą, oraz że zapoznał się i wpełni akceptuje regulamin.
- W chwilki umożliwienia klientowi dostępu do Konta pomiędzy sklepem internetowym a klientem zostaje zawarta umowa o świadczeniu usług drogą elektroniczną dotyczącą dostępu do konta. Od umowy można odstąpić na zasadach określonych w regulaminie.
Odstąpienie od umowy
Prawo do odstąpienia od umowy bez podawania przyczyny przysługuje klientowi będącemu konsumentem lub przedsiębiorcą indywidualnym.
Konsument ma prawo odstąpić od umowy w ciągu 14 dni, o ile został prawidłowo poinformowany podczas procesu składania zamówieni, bez podawania przyczyny i ponoszenia kosztów z wyjątkiem kosztów dostarczenia towaru.
W celu odstąpienia od umowy preferujemy złożenie oświadczenia z załącznika na jedną z dostępnych form komunikacji ze sklepem internetowym.
Może być także zwykłe oświadczenie zawierające dane wymagane w zgłoszeniu.
Konsument ma obowiązek zwrócić produkt sprzedawcy lub przekazać osobie upoważnionej przez sprzedawcę wyznaczonej w komunikacji z sprzedawcą. Konsument powinien odesłać produkt w ciągu 14 dni od dnia w którym odstąpił od umowy. W przypadku braku kontaktu ze sprzedawcą adresem zwrotu jest adres korespondencyjny podany w formach komunikacji ze sklepem.
Kupujący ponosi bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy w związku z odstąpieniem od umowy.
Jeżeli konsument złożył oświadczenie o odstąpieniu zanim sklep internetowy zaakceptował ofertę, oferta przestaje obowiązywać
Sprzedawca niezwłocznie potwierdzi klientowi otrzymanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwrócić Konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia Towaru. Jeżeli Konsument wybrał sposób dostarczenia Towaru inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
Jeżeli Sprzedawca nie zaproponował, że sam odbierze towar od Konsumenta, może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Konsumenta do chwili otrzymania Towaru z powrotem lub dostarczenia przez Konsumenta dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Produktu będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania produktu. Przekroczenie powyższych granic nie powoduje, że odstąpienie od umowy jest nieskuteczne.
Prawo odstąpienia od Umowy Sprzedaży nie przysługuje w odniesieniu do Umowy
- W której przedmiotem świadczenia jest towar nieprefabrykowany wyprodukowany według specyfikacji konsumenta lub służący zaspokojeniu jego indywidualnych potrzeb
- W której przedmiotem jest towar ulegający szybkiemu zepsuciu lub mający krótki termin przydatności do użycia
- Towar dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu po którego otwarciu nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu
- W której przedmiotem świadczenia są towary, które po dostarczeniu ze względu na swój charakter zostają nierozłącznie połączone z innymi towarami
- W której przedmiotem są nagrania dźwiękowe wizualne albo programy komputerowe w zapieczętowanym opakowaniu jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu
- dostarczanie dzienników , periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę
- zawartej w drodze aukcji publicznej;
- o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi;
- której Konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy;
- w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli;
- w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;
- w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
W przypadku wystąpienia konieczności zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą sprzedający dokonana zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego" albo „Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami
Dostępne formy płatności:
Karty płatnicze:
* Visa
* Visa Electron
* Mastercard
* MasterCard Electronic
* Maestro
Szybkie płatności oferowane przez operatora płatności w tym, Bramki płatności .Blik
Przelew tradycyjny
Gwarancja
Towary oferowane w sklepie interntowym mogą być objęte gwarancją producenta, dystrybutora lub sprzedawcy. Jeżeli okres gwarancji różni się od ustawowego to warunki napraw i gwarancji oznaczone są w karcie gwarancyjnej, jeżeli nie zastrzeżono innego terminu gwarancja wynosi 24 miesiące od dnia wydania towaru konsumentowi
Gwarancja nie wpływa na tytuł niezgodności towaru z umową i nie ogranicza uprawnień kupującego oraz odpowiedzialności sklepu internetowego
Reklamacje i Odpowiedzialność za wady towaru
Sklep internetowy ponosi odpowiedzialność za brak zgodności towaru z umową istniejący w chwili dostarczenia lub ujawniony do 2 lat od tej chwili chyba że termin przydatności towaru do użycia lub jego poprzedników jest dłuższy.
Domniemywa się że brak zgodności towaru z umową odkryty do 2 lat występował w chwili jego dostarczenia o ile nie zostanie udowodnione inaczej lub domniemania tego nie można pogodzić ze specyfiką Towaru lub charakterem braku zgodności Towaru z umową
Sklep internetowy nie ponosi odpowiedzialności za brak zgodności Towaru z umową, jeżeli Konsument, najpóźniej w chwili zawarcia umowy, został wyraźnie poinformowany, że konkretna cecha towaru odbiega od wymogów zgodności z umową oraz wyraźnie zaakceptował brak konkretnej cechy towaru. Np. towar powystawowy towar ze zwrotu …
Sprzedawca może dokonać wymiany, gdy Konsument żąda naprawy lub Sprzedawca może dokonać naprawy, gdy Konsument żąda wymiany, jeżeli doprowadzenie do zgodności towaru z umową w sposób wybrany przez Konsumenta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów dla Sprzedawcy. Jeżeli naprawa i wymiana są niemożliwe lub wymagałyby nadmiernych kosztów dla Sprzedawcy, może on odmówić doprowadzenia towaru do zgodności z umową.
Konsument udostępnia Sprzedawcy Towar podlegający naprawie lub wymianie. Sprzedawca odbiera od Konsumenta Towar na swój koszt.
W przypadku, gdy Klientem nie jest Konsument lub Przedsiębiorca indywidualny:
- odpowiedzialność z tytułu rękojmi za wady fizyczne towaru jest wyłączona (art. 558 i n. Kodeksu Cywilnego);
- odpowiedzialność Sprzedawcy obejmuje wyłącznie szkodę rzeczywistą;
- odpowiedzialność Sprzedawcy ograniczona jest do wartości zamówienia;
Sprzedawca nie odpowiada za działania i zaniechania osób trzecich, w tym dostawców poczty, usług internetowych itp.
Klient nie będący Konsumentem lub Przedsiębiorcą indywidualnym obowiązany jest do zbadania Towaru w terminie 2 dni kalendarzowych od dnia jego otrzymania, celem zweryfikowania zgodności Towaru z umową sprzedaży zgłoszenia Sprzedawcy, w powyższym terminie, wszelkich zastrzeżeń. Klient nie będący Konsumentem, który nie zgłosił zastrzeżeń we wskazanym terminie, traci uprawnienie do powoływania się na nie w przyszłości.
Korzyści i ciężary wraz z niebezpieczeństwem przypadkowej utraty lub uszkodzenia Towaru przechodzą na Klienta, który nie jest Konsumentem, z chwilą jego powierzenia przez Sprzedawcę przewoźnikowi (firmie kurierskiej) trudniącemu się przewozem rzeczy tego rodzaju, celem jego dostarczenia do Klienta nie będącego Konsumentem. Sprzedający w takim wypadku nie ponosi odpowiedzialności za działanie lub zaniechanie przewoźnika (firmy kurierskiej), w szczególności za utratę, ubytek lub uszkodzenie Produktu powstałe od momentu przyjęcia Produktu do przewozu aż do wydania go Klientowi nie będącemu Konsumentem, jak również za opóźnienie w przewozie przesyłki.
Reklamacje
- Reklamacje zgłoszone przez Klienta rozpatrywane są w terminie 14 dni od daty ich otrzymania przez Sprzedającego.
- O sposobie rozpatrzenia reklamacji Klient zostanie poinformowany pisemnie lub drogą elektroniczną na adres podany w reklamacji.
- W przypadku uznania reklamacji, Sprzedawca zobowiązuje się do:
- naprawy wadliwego towaru,
- wymiany wadliwego towaru na nowy,
- zwrotu kwoty pieniężnej odpowiadającej cenie towaru,
- obniżenia ceny towaru.
- W przypadku nieuwzględnienia reklamacji, Sprzedawca poinformuje Klienta o powodach jej odrzucenia.
- Koszty związane z rozpatrzeniem reklamacji ponosi Sprzedawca.
Newsletter
Klient może wyrazić zgodę na otrzymywanie informacji handlowych drogą elektroniczną, poprzez zaznaczenie odpowiedniej opcji w formularzu rejestracyjnym lub w terminie późniejszym w odpowiedniej zakładce lub poprzez baner newsletter W przypadku wyrażenia takiej zgody, Klient otrzymywać będzie na podany przez siebie adres poczty elektronicznej informację (Newsletter) Sklepu internetowego, a także inne informacje handlowe wysyłane przez Sprzedawcę.
Klient może w dowolnym momencie zrezygnować z otrzymywania Newsletter-a samodzielnie, poprzez odznaczenie stosownego pola na stronie swojego Konta, kliknięcie stosownego linku znajdującego się w treści każdego Newsletter-a lub za pośrednictwem Biura Obsługi Klienta.
Dane osobowe
Z zastrzeżeniem Regulaminu Administratorem danych, podanych przez Klienta w ramach rejestracji lub składania Zamówienia, jest sklep internetowy. Dane przetwarzane będą w celu realizacji umowy o świadczenie usług Sklepu internetowego oraz umów sprzedaży na odległość, wypełnienia innych prawnie usprawiedliwionych celów administratorów lub odbiorców danych oraz celach, na które Klient wyrazi zgodę (w tym celach marketingowych). Dane mogą być przekazywane podmiotom trzecim na rzecz realizacji zawartej umowy pełen wykaz podmiotów 3 dostępny po kontakcie dostępnymi formami kontaktu.
Klient ma prawo dostępu do treści danych oraz do ich poprawiania. Podanie danych odbywa się na zasadzie dobrowolności. Szczegółowe zasady przetwarzania danych osobowych oraz stosowania cookie’s zostały opisane w Polityce prywatności i cookie’s
Ograniczenia dostępu
Zabronione są wszelkie czynności, które wprost nie są dozwolone przez Regulamin, a w szczególności:
- które destabilizowałyby pracę Sprzedawcy, utrudniałyby dostęp do Sklepu internetowego lub zawartości lub korzystanie z nich;
- publikowanie spamu i niezamówionej informacji handlowej;
- korzystanie z wirusów, botów, robaków bądź innych kodów komputerowych, plików lub programów (w szczególności automatyzujących procesy skryptów i aplikacji bądź innych kodów, plików lub narzędzi);
- podejmowanie innych działań na szkodę Sprzedawcy, Marketplace Sprzedawcy, Klientów lub zagrażających ich prawom lub interesom.
Sprzedawca ma prawo zablokować Klientowi dostęp do indywidualnego konta na stronach Sklepu internetowego lub niektórych jego funkcjonalności w przypadku, gdy:
Klient korzysta ze Sklepu internetowego w sposób niezgodny z obowiązującym prawem, dobrymi obyczajami, zasadami współżycia społecznego lub narusza postanowienia Regulaminu;
Klient zamieści treści o charakterze bezprawnym.
Pozasądowe rozwiązywanie sporów
W przypadku gdy postępowanie reklamacyjne nie przyniesie oczekiwanego przez konsumenta rezultatu, konsument może skorzystać m.in. z:
- Mediacji prowadzonej przez właściwy terenowo Inspektorat Inspekcji Handlowej do którego należy się zwrócić z wnioskiem o mediacje. Co do zasady postępowania jest bezpłatne. Wykaz inspektoratów znajduje się pod https://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq596
- Pomocy właściwego terenowego stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Wojewódzkim Inspektoracie Inspekcji Handlowej do którego należy złożyć wniosek o rozpatrzenie sprawy przed sądem polubownym co do zasady bezpłatne. Wykaz sądów znajduje się pod adresem https://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq596
- Bezpłatnej pomocy miejskiego lub powiatowego rzecznika konsumentów
- Internetowej platformy ODR, dostępnej pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
Niniejsze pozasądowe rozwiązywanie sporów nie znajduje zastosowania wobec Przedsiębiorców na prawach Konsumenta
Postanowienia Końcowe
Regulamin określa zasady zawierania i wykonywania Umowy sprzedaży Produktów znajdujących się na stronie sklepu internetowego
Umowa sprzedaży jest zawierana miedzy klientem a sklepem internetowym
Regulamin jest dostępny dla wszystkich klientów na stronie sklepu internetowego w zakładce Regulamin
W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem stosuje się odpowiednie przepisy powszechnie obowiązującego prawa
Regulamin nie wyłącza oraz nie ogranicza żadnych uprawnień klienta będącego konsumentem, które przysługują mu na podstawie obowiązujących przepisów prawa. W przypadku sprzeczności między regulaminem a obecnie obowiązującymi przepisami prawa pierwszeństwo mają przepisy prawa
Postanowienia Regulaminu mniej korzystne dla Konsumenta niż postanowienia z ustawy dnia 30 maja 2014r. o prawach konsumentów tj. Dz. U. z 2020 r. poz. 287 ze zm. Są nieważne a w ich miejsce stosuje się przepisy ustawy
W razie gdyby którekolwiek z postanowień niniejszego Regulaminu miało stać się nieważne lub bezskuteczne, Regulamin w pozostałej części zostaje nienaruszony. W takim przypadku Strony zastąpią nieważne lub bezskuteczne postanowienie innym, które najwierniej oddaje zamierzony cel gospodarczy. Odpowiednio dotyczy to także luk w Regulaminie.